Pagina's

dinsdag 2 augustus 2011

Acryl met spons

Ik wilde het eens uitproberen om met acrylverf te sponzen. Je kunt er makkelijker mee mengen, zodat de kleurovergang nog kleiner wordt dan met nagellak. Ik ben niet erg tevreden met het resultaat. Het was een hele klus om schoon te maken (ik had het meteen moeten doen toen de verf nog nat was) en het is nog niet netjes gelukt. Van een afstandje valt het wel mee, maar met een macro foto is alles goed te zien.
Om het een beetje op te fleuren heb ik er decals op geplakt.
Ik heb trouwens last van velletjes op m'n vingers, heel vervelend, alsof ik aan het vervellen ben maar ik heb weinig zon gezien de laatste tijd. Droog lijken ze me ook niet want ik gebruik de laatste tijd regelmatig handcreme, iets dat ik voorheen nooit deed. Ik hoop dat het snel weer verdwijnt.




1 opmerking:

  1. Ze zijn leuk :) lekker vrolijk.

    Even antwoorden op je vraag, mijn romantic night at the beach nagels heb ik gewoon met het kwastje van de lak gedaan. Met holo lakjes lukt dit vaak super goed om ze gewoon mooi in elkaar te laten over lopen, en dan tussen de kleurbanen een beetje met de kleuren over elkaar lakken enz. http://dutch-diana.blogspot.com/2011/06/its-summer-happy-birthday-to-me.html hier heb ik ook zoiets met holo lakjes gedaan en die zijn perfect om ze mooi in elkaar te laten over lopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...