Pagina's

vrijdag 12 augustus 2011

Geknipt


Ik heb ze toch maar geknipt omdat ik bang was dat er één zou breken. Ik heb er wel een beetje spijt van, ik vind dat ik er echt van die worstenvingers van krijg en de eerste paar dagen heb ik altijd last van m'n nagelriemen, maar het typt wel erg lekker :-)

En wat doe je als je geen inspiratie hebt voor een leuke nailart? Inderdaad... een marble.
Het gave van watermarbles is dat je van tevoren nooit weet hoe het gaat worden en ik vind het altijd zo mooi hoe de kleuren in elkaar mengen (die tik heb ik altijd al gehad, ook als ik vroeger een verfbakje omspoelde). Vandaar dat  ik deze keer wat nagels apart heb gefotografeerd, zodat je het effect nog beter ziet.
Ik heb de marbles gemaakt met Catrice nr.370 Just berried! en Catrice nr.140 Let's mauve on!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...