Pagina's

woensdag 17 augustus 2011

Glitter glamour Malinka

Zei ik in m'n vorige post nog dat ik gek werd van de glitters, heb ik nu over de top nagels. Moet kunnen voor een keertje.
Ik heb een gradient gedaan, maar het is niet heel opvallend, ik heb 3 kleuren gebruikt maar het lijken er 2.
Ik heb eerst Essence opgedaan nr.8 Ultimate pink, daarna heb ik Rimmel nr.615 Fast & Fuchsia tot de helft gesponst en het bovenste gedeelte heb ik gesponst met Netema Beauty nr. Z 37. Vervolgens heb ik een glitter topcoat van Miss Helen erover gelakt en bij de tips nog een glitterlakje dat ik 15 jaar geleden op de Canarische Eilanden had gekocht het heet Jale Nature of zoiets.
Omdat ik het nog wat kaal vond, hihi, heb ik nog glitterstickers met bloemetjes erop geplakt.


                                                   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...