Pagina's

zondag 21 augustus 2011

Holo

Omdat het volgens de voorspellingen erg zonnig zou gaan worden (dat ik achteraf erg tegen vond vallen, maar zal wel aan de plaats hebben gelegen of ik ben een zeikerd kan natuurlijk ook) is er maar één lakje die je dan op hoort te doen; namelijk een holo!
Ik heb nog net geen spierpijn in m'n nek maar ik heb de afgelopen dagen erg vaak naar m'n nagels gekeken. Sowieso als de zon doorkwam en in iedere kamer om te zien hoe het  licht er daar op viel ;-p

Wat zijn holo's toch gaaf en wat kost het me toch veel moeite om het effect op de foto te krijgen :-( In het echt zijn ze dus veeeel mooier.
De holo lak is Nfu Oh nr.63, hij pakte maar niet goed en uiteindelijk na vier (!) lagen had ik mooi resultaat, misschien de volgende keer maar een basecoat eerst gebruiken. Vervolgens heb ik er een soort van bloemetje op gestempeld met BM03 en Konad paars nr.17. Voor mijn doen erg kaal allemaal dus nog een steentje in het midden van de bloem om het helemaal af te maken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...