Pagina's

donderdag 4 augustus 2011

Marble en striping tape

Ik had nog striping tape liggen dat ik niet eerder geprobeerd had en heb er een passende nail art bij bedacht, uiteraard met een marble ;-) Ik was gisternacht begonnen maar het leek me niet slim om m'n andere hand om 3 uur 's nachts te doen, dus die heb ik vanmiddag gedaan.
In de zomervakantie is m'n ritme altijd zo erg! Maar goed nog anderhalve week van het heerlijke weer hier genieten :-( en dan mag ik ook weer aan de slag.




Ik heb eerst m'n nagels lila gelakt met een Hema lakje nr.85. Vervolgens heb ik in het midden een stuk schuin afgeplakt met een stukje plakband. Ik heb toen gemarbled met Catrice 470 Snow Motion! en Catrice 190 Wrapped around my finger. Na m'n marble heb ik in het midden een dun glitterlakje aangebracht van Northern Lights. Ik vind dat een leuk lakje want het valt bijna niet op maar de glitters hebben een lichte holo. Als laatst heb ik de striping tape opgeplakt; wat een gepriegel was dat zeg! Je moet ze wat korter dan je nagel knippen anders gaat het eind omkrullen en laten ze snel los.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...