Pagina's

zaterdag 13 augustus 2011

Not in the mood

Ik had mood polish van Claire's besteld, ik had dit nog nooit geprobeerd dus ik was erg benieuwd. Crazy Mellow is een enorm glitterlakje dus na 1 laagje dekte die niet geweldig, uiteindelijk heb ik 3 of 4 lagen gelakt zodat ik zeker wist dat er genoeg dekking was.
Vervolgens heb ik wat uitgeprobeerd met warm en koud water op m'n nagels, maar er was bijna niks te zien. Ik had het eigenlijk al verwacht, als m'n nagels langer zijn zal er denk ik wel verschil te zien zijn, omdat er dan een groter gedeelte is dat niet op de huid ligt en dus een andere temperatuur heeft.
Alleen een lakje vind ik te saai dus ik heb er nog een hartjesfiguurtje op gestempeld met plate SdP-B08 en Konad donkerblauw nr.40. Al dat glitter op m'n nagels irriteerde me ook nogal, dus ben ik er met een matte topcoat overheen gegaan van Essence.

Als m'n nagels langer zijn ga ik zeker weer de mood polish uitproberen met hopelijk superresultaat!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...