Pagina's

vrijdag 2 september 2011

Fimo

Omdat m'n nagels weer wat langer zijn, wilde ik Claire's Mood Polish (Funky-Fabulous) eens uitproberen, ik was er bij deze al bang voor dat het niet te zien was want het kleurverschil is heel klein. Ondanks dat baal ik niet want het is echt een hele vette kleur, een beetje fluoriserend!
Zelfs zonder nail art kreeg ik er veel reacties op.

Ik heb er een figuurtje op gestempeld van BM-212, dat me veel moeite kostte om in het midden te krijgen :-(
Vandaag had ik fimo binnengekregen en aangezien ik dat nog nooit geprobeerd had, kon ik niet wachten.
Ze zijn erg dun maar ik krijg ze maar niet goed plat, ik ben er al twee verloren toen ik m'n haar elastiek goed deed, dus ik ben benieuwd hoeveel er morgenochtend in m'n bed liggen :-P
Gelukkig hebben we de foto's nog:




1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...