Pagina's

zaterdag 24 september 2011

Goud

Ik had een leuk idee, maar helaas kwam het er niet uit zoals ik hoopte.
Als basis heb ik eerst m'n nagels gelakt met 2 lagen van Essence nr.73 Princess prunella. Het lakje vind ik in het potje mooier dan op m'n nagels. Het heeft een paarse shimmer die ik op m'n nagels helaas niet kon ontdekken.
Ik heb erop gestempeld met Catrice nr.650 Goldfinger en Plate Big SdP-G. Een soort verticale banen, maar het zag er niet heel leuk uit, ook omdat de Catrice lak wat dun was.
Ik had geen zin om het eraf te halen dus ben ik eroverheen gegaan met een andere stempel. Een patroontje van XL plate B en gestempeld met China Glaze nr.848 Hi-Tek. De CG stempelde veel fijner, het leek af en toe wel bladgoud :-)


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...