Pagina's

zondag 25 september 2011

Marble met stippen

Ik had laatst op internet dit idee gezien, maar dan met andere kleuren en wat minder stippen.
Ik moest een marble maken die wat grover is dan wat ik normaal maak, anders zijn er geen stippen tussen te zetten.
Ik heb gemarbled met Essence nr. 20 Fatal (een zwarte kleur) en Essence nr.8 Ultimate Pink, roze dus.
Na het marbelen heb ik met dotting tools van verschillende groottes stippen gezet met dezelfde nagellak van de marble. De roze dekt niet ontzettend, waardoor die stippen er wat minder uit knallen. Misschien gaat dit beter met acrylverf, maar ik wilde echt precies dezelfde kleur gebruiken.
Misschien ben ik wat doorgeslagen met de stippen (het ging zo lekker), maar ik vind ze wel leuk geworden :-)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...