Pagina's

zaterdag 15 oktober 2011

Herfst 2

Voor deze herfstnagels begon ik heel anders. Ik had een gradient gemaakt met verschillende kleuren bruin. Was best leuk geworden, vervolgens de paddenstoeltjes (schijnt weer met tussen -n te zijn) erop gestempeld en toen was er bijna niks te zien. Best logisch achteraf, maar ik had er van tevoren niet aan gedacht dus ik kon alles er weer afhalen. Misschien in de toekomst maar eerst 1 nagel uitproberen.
Daarna ben ik overnieuw begonnen maar dan met een lichte kleur, namelijk Catrice nr.140 "Let's mauve on".
Hier heb ik paddenstoeltjes op gestempeld met plate SdP-C07; ik heb hier Konad rood voor gebruikt en voor het gras Catrice nr.670 "It's rambo no.5".
Vervolgens heb ik een herfstblad gestempeld met plate BM04 en Catrice nr.200 "From dusk to dawn". Als laatste heb ik nog wat witte stipjes in de paddenstoelen gezet met witte acrylverf en een dotting tool.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...