Pagina's

zaterdag 26 november 2011

Elfjes

Een meisje uit m'n klas speelt een elfje en een boswezen in de musical 'Droomvlucht' in het Efteling theater.
Afgelopen woensdag ben ik naar de voorstelling gegaan en het was heel gaaf om te zien.
Natuurlijk moesten daar passende nagels bij. Helaas had ik bijna geen tijd om een mooie mani te maken dus deze zijn heel snel gemaakt. Ik vind ze niet bijzonder mooi, dus dit onderwerp krijgt nog een herkansing.

Ik heb eerst 1(!) laagje aangebracht van China Glaze nr.992 'Traffic Jam'.
Vervolgens heb ik er een soort plantje op gestempeld met Konad lichtblauw en plate SdP A03 en daarna een elfje met Konad lila en ook plate SdP A03.
Als laatste heb ik op de tips nog een glitter topcoat van de Hema aangebracht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...