Pagina's

zondag 6 november 2011

Layering Kleancolor holo fuchsia

Ik heb dit lakje al een tijdje, maar had nog geen tijd om 'm een keer op te doen.
Ik heb eerst twee laagjes donkerpaars aangebracht van Miss Sporty nr.313.

Vervolgens heb ik drie laagjes Kleancolor Holo Fuchsia nr.230 gelakt (in het echt nog veel mooier door verschillend lichtinval).
Ik vind het een hele gave kleur en kijk al de hele avond naar m'n nagels.
Maar wat dit lakje bij mij minder populair maakt is de verschrikkelijke lange droogtijd.


In het kader van 'jemoettochwat' heb ik waterdecals aangebracht. Op m'n linkerhand zijn er heel wat nagels lelijk geworden omdat de lak na zeker een half uur nog niet droog was!
Dus alleen een foto van m'n rechterhand :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...