Pagina's

maandag 14 november 2011

Zwarte Pietjes

Jeeejj, Sinterklaas is weer in het land!
Ik vind dit zo'n leuke feest en zwarte piet spelen is iets dat nog op m'n wishlist staat :-)
Ik keek al de hele dag uit om deze pietjes te maken, maar ik moest van mezelf eerst aan de rapporten werken want die gaan vrijdag mee met de kids.



Ik heb eerst gelakt met Etos merk nr.13, een lak die tegen het zwarte aanzit, maar net niet helemaal.
Daarna heb ik met acrylverf de ogen en de mond gemaakt.
De roze kraag is gedaan met Miss Sporty nr.302; de blauwe kraag met 2B nr.87.
De gouden mutsjes zijn gedaan met China Glaze - "Hi-Tek"; de groene mutsjes met Essence nr.39 "Lime up".
De streepjes in de kraag en muts heb ik met zwarte acrylverf gedaan.
Als laatste heb ik nog veertjes gestempeld met Konad wijnrood en plate BM-214.

Zelfs op m'n andere hand ziet het er nog redelijk uit (op het op z'n kop gestempelde veertje na).

3 opmerkingen:

  1. leuke webside juf
    van : amber

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Amber!
    Wat leuk dat je op m'n blog kwam kijken.
    Knuffie van je juffie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zo'n leuke Nail art! Ik krijg gelijk weer zin in sinterklaas! nog 2 maanden wachten en dan, is het 5 december haha
    Een hele mooie nail art dus!

    xx Julia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...