Pagina's

maandag 26 december 2011

Gradient

Ik wilde voor kerst, nagels maken die leuk bij m'n topje pasten. Ik vond ze er erg leuk bij passen, maar na een uur m'n topje aangehad te hebben vond ik 'm toch niet meer zo lekker zitten. Lekker handig dus weer van mij, maar goed ik heb uiteindelijk een topje aangetrokken dat ook paarsig was, dus het is toch nog goed gekomen.

Ik heb eerst met een sponsje en verschillende kleuren paars een gradient gemaakt. Vervolgens heb ik gestempeld met Konad lila en XL plate B.
Daarna heb ik een paar rondjes opgevuld met paarse glitterlijm en de tips met paarse glitter van de Essence Twins collectie.
Het duurde zoooo lang voordat de glitter op m'n tips droog was, dus die is door stoten op een paar nagels lelijk geworden :-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...