Pagina's

donderdag 5 januari 2012

Sneeuw

Hoewel het weer er totaal niet naar is (thank god), vond ik het in januari wel tijd worden voor een sneeuwpopje.
Deze mani ging helemaal verkeerd. Ik heb eerst twee laagjes gelakt van Essence nr.3 (Holo collectie) "Blue ray". Daarna stempelde ik er stippen op met plate XL B, dat was niet handig want daardoor kon je de sneeuwpoppen niet zien die ik erop stempelde. Stom genoeg ging ik door en probeerde ik het nog te redden door de sneeuwpoppen in te kleuren; maar dat zag er ook niet uit. M'n vriend gaf me nog de tip om m'n nagels helemaal wit te lakken en het 'sneeuwpop in sneeuwstorm' te noemen :-l
Ik had geen zin om het eraf te halen en heb er gewoon twee nieuwe lagen Blue ray overheen gelakt, hihi.

Ik heb met een sponsje en witte stempellak de tips gedaan. Daarna heb ik de sneeuwpoppetjes gestempeld met plate XL K (holiday design) en met een dotting tool heb ik stipjes gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...