Pagina's

zaterdag 11 februari 2012

Spongebob

Toen ik plate QA2 zag moest ik 'm hebben!
Spongebob op m'n nagels heb ik altijd al gewild.
Ik heb eerst m'n nagels geel gelakt met het Etos merk, maar na drie lagen was het totaal nog niet dekkend dus ben ik er met een laagje geel overheen gegaan van Miss Sporty. Ik vond die kleur geel ook weer niet zo mooi dus ben ik er met een matte topcoat overheen gegaan zodat de kleur wat zachter werd.

Ik heb Spongebob gestempeld en ingekleurd met een dun kwastje, dotting tool en nagellak. Dat bijwerken vind ik niet heel mooi gedaan maar het was zo'n priegelwerkje!

De kinderen op school vonden ze in ieder geval heel leuk :-)

6 opmerkingen:

  1. Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

    Thanks!

    Hailey William
    haileyxhailey@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt leuk!
    ik ben echt een GROTE sponge bob fan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So cute!! I really like Spongebob and so does my son. What fun nails!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb laatst uit de vrije hand een spongebob gemaakt vond het superleuk om te maken haha

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...