Pagina's

maandag 9 april 2012

Paaseitjes

Het leek me zo makkelijk om paasei nagels te maken. Daar had ik me goed in vergist, ik denk dat ik wel 8 verschillende dingen geprobeerd heb. Ik wilde geen freehand doen omdat ik dan met m'n andere hand in de problemen zou komen. Ik had een idee dat op m'n duim erg goed gelukt was (helaas geen foto van gemaakt omdat ik in een boze bui al m'n nagels schoonmaakte), het idee was om m'n nagels wit te lakken, op 2 plekken striping tape plaatsen en er dan met een andere kleur over. Als ik dan de striping tape eraf haalde kreeg ik 2 witte lijnen en in de ruimte ertussen wilde ik stempelen. Nou ging het al mis met de striping tape want die liet stukjes achter. Bijwerken lukte ook niet dus daarna heb ik het met andere tape gedaan. Dat ging erg goed alleen toen ik ging stempelen was de ondergrond nog niet helemaal droog en was m'n nagel weer verpest.

Om het mezelf makkelijk te maken (kun je nagaan!) besloot ik om te marbelen. Ik heb wat paaskleurtjes bij elkaar gezocht. Bij m'n rechterhand heb ik een stukje afgeplakt om daarna daar een strikje in te stempelen. Ik wist niet wat ik leuker vond dus bij m'n linkerhand heb ik het niet afgeplakt.
De strikjes komen van XL plate K (holiday design) en van een Essence plate.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...