Pagina's

maandag 28 mei 2012

Kat nail art

The challenge deze zondag in Adventures in Stamping was: National pet week.
Dus dat werden nagels voor m'n kat Fleau :-)
Ik wist niet goed wat ik als basiskleur wilde dus ik heb wat zitten rommelen. Ik heb ze eerst gelakt met één laag Essence nr.34 'Walk of fame' en daarna ben ik er met één laag Etos longlasting nr.05 overheen gegaan. Hierdoor kreeg ik een soort lichtbruine kleur, omdat ik het teveel vond glanzen ben ik er met een matte topcoat overheen gegaan.

Vervolgens was het tijd om te stempelen.



Op m'n wijsvinger een kat van SH08, op m'n middelvinger heb ik met wit, bruin en zwart gestempeld met plate CH02, op m'n ringvinger heb ik kleine kattenpootjes gestempeld met een Essence plate en de kat komt van plate XL K (holiday design), op m'n pink pootjes van CH27.

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...