Pagina's

zaterdag 12 mei 2012

The Simpsons

Ik ben dol op The Simpsons dus tijd dat ze op m'n nagels komen :-)

Ik had een tutorial gezien van iemand die plaatjes uitknipte en dat sealde met topcoat. Braaf had ik de plaatjes zo precies mogelijk uitgeknipt (wat een #@! klus was) en plaatste ik ze op m'n nagels. Na 3 lagen topcoat bleven er nog steeds kleine stukjes omhoog staan en ik wist dat ik me daaraan ging ergeren dus om half 2 's nachts alles er weer afgehaald en met een andere poging begonnen.
Namelijk met alcohol.

Ik heb eerst m'n nagels wit gelakt met twee lagen van Inglot nr.038. Daarna heb ik de plaatjes van The Simpsons uitgeknipt (hoeft helemaal niet precies) en in een bakje met 70% alcohol gedaan.

Daarna heb ik het plaatje eruit gehaald en goed op m'n nagels gedrukt. En dan krijg je op een makkelijke manier dit resultaat :-)

Dat wordt maandag m'n shirt aan met het lichaam van Lisa :-D



3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...