Pagina's

dinsdag 8 mei 2012

Spectraflair en tijdelijke tattoos

Ik had gelezen dat je ook tijdelijke tattoos op je nagels kunt doen.
Laatst zag ik die boekjes liggen bij een winkel ala Action.
Ik heb eerst twee lagen gelakt met Claire's nr.193 en daar ben ik overheen gegaan met twee lagen Spectraflair topcoat.


De tattoos waren te groot dus ik heb stukjes geknipt van wat me leuk leek.
Zodra je de doorzichtige folie eraf trekt, zijn ze plakkerig. Ik heb ze eerst op alle 5 m'n nagels geplakt en daarna heb ik er met een nat doekje op gedrukt. Dit werkte erg goed en  ik ben heel blij met het resultaat.
Voor de zekerheid ben ik er met twee lagen topcoat overheen gegaan. Ze zitten er nu 2 dagen op en ik heb m'n handen flink gebruikt maar het blijft perfect zitten!



6 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...