Pagina's

vrijdag 20 juli 2012

IJsjes

Tijd voor vrolijke kleurtjes!
Ik had een gave tutorial gezien over hoe je meer een 3D effect in je stempel krijgt.

Ik heb eerst m'n nagels gelakt met een gele kleur van Janet.
Vervolgens heb ik met Konad lichtroze en XL plate B kleine rondjes gestempeld. De ijsjes komen van de nieuwe Essence plate en CH-10 en die heb ik met dezelfde roze kleur gestempeld. Ik heb daarna met nagellak en een dunner kwastje de ijsjes ingekleurd. Als laatste heb ik de ijsjes zo precies mogelijk weer gestempeld maar dan met zwart.

Het is niet overal even precies gelukt, maar voor een eerste poging vind ik het wel kunnen :-)


3 opmerkingen:

  1. Deze zijn zooo schattig :)
    IJe hebt een award van mij gehad :)
    http://dutch-diana.blogspot.nl/2012/07/i-got-some-awards.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super schattig die ijsjes! Ik heb de plate ook, ga van de week ook zeker even kijken of ik wat met die ijsjes kan verzinnen. Nou het mooie weer nog!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...