Pagina's

zaterdag 25 augustus 2012

Disney

Ik had een keer gelezen dat iemand rub-ons op haar nagels gebruikt had. De Nederlandse naam is afwrijfplaatjes en deze worden wel eens voor scrapbooking gebruikt.
Ik ben dol op nieuwe dingen proberen op m'n nagels en kwam heel toevallig bij de Big Bazar afwrijfplaatjes tegen.

Ik heb eerst m'n nagels wit gelakt met O.P.I. - Snow Motion. De plaatjes gingen wat lastig omdat je nagels bol lopen, hierdoor krijg je er soms wat kreukels in.
Maar deze waren na de Seche Vite topcoat bijna niet meer te zien.
De stukjes die uitstaken heb ik weg gekregen door te vijlen.


2 opmerkingen:

  1. wat een leuk idee
    het ziet er goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heb ik ook al vaker gedaan met princessen! Ik werk met kleuters op een basisschool, die vinden het geweldig! Ook de jongens!
    Zie mijn foto's op mijn blog: http://mandybos.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...