Pagina's

woensdag 15 augustus 2012

Essence colour and change en RA114

De nieuwe lakjes van Essence zijn uit!!!
En daar ben ik heel erg blij mee, zelfs het dopje draait lekkerder en ik ben een fan van de brede kwasten.
Ook hadden ze een nieuw soort lakje namelijk Colour and Change. Een tijdje geleden twijfelde ik al om van Barry M de Chameleon lakjes te kopen, maar dat hoeft nu dus niet meer.
Als je met een topcoat over dit lakje gaat verandert de kleur.
Thuis natuurlijk meteen uitgeprobeerd wat ik er allemaal mee kon.
Het eerste wat m'n vriend zei dat ik er met een topcoat over moest stempelen, dat was ook mijn eerste gedachte in de winkel, maar wel heel grappig dat hij al zo begint te denken.

Ik koos een stempel uit met niet al te veel details. Helaas werkte het niet, ik heb het met vijf verschillende topcoats gedaan maar er was er geen een bij waar het plaatje tevoorschijn kwam. Ik denk dat het komt omdat de topcoat te dun is. Als je met een kwastje met topcoat over de lak heen gaat zie je het verschil steeds sterker worden als je meer topcoat gebruikt.
Verder heb ik nog op de changelak met zwart gestempeld en dan topcoat erover, maar dat werd niet bijzonder.
Verder is het natuurlijk erg leuk om tips te maken of stipjes te zetten (m'n vriendin had hetzelfde idee en stuurde me vandaag een foto van haar stipjes design, heel leuk!)

Omdat ik er toch iets speciaals mee wilde doen heb ik ermee gestempeld.
Ik heb eerst m'n nagels gelakt met Essence nr131 'Ballerina's charm' daarna heb ik gestempeld met plate RA114 en de Colour and Change lak van Essence nr.4 'Unexpected galaxy'. Toen alles goed droog was ben ik er aan de onderkant overheen gegaan met een topcoat waardoor de kleur gaat veranderen.

Bij de onderste foto heb ik topcoat over de onderste helft gedaan.


Hier zie je nog een foto met wat mooier licht


Ze hebben er niet langer dan een dag opgezeten omdat ik niet zo heel erg mooi vond :-)

2 opmerkingen:

  1. supervette nail art, ik heb onlangs ook de colour and change gekocht en ook de topcoat die erbij hoorde.
    Heb jij die ook gebruikt of gebeurd dit met elke topcoat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Amberrr! Je hebt niet de speciale topcoat nodig, het lukt met elke!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...