Pagina's

zaterdag 11 augustus 2012

Vakantienagels

Ik ben pas een weekje naar Spanje geweest en had zin in vakantienagels.
Ik wilde eerst een plattegrond op m'n nagels maken. Ik had stukjes plattegrond uitgeknipt, geweekt in alcohol en op m'n nagels geduwd (newspaper techniek) maar helaas gaf de plattegrond niet af dus ik moest iets nieuws verzinnen.

Ik heb m'n nagels eerst wit gelakt met O.P.I. Snow Motion. Daarna heb ik toepasselijke plates uitgezocht.


De bikini is van plate SH-09 en met een dotting tool heb ik een navel gemaakt.
De slippers zijn van BM-309 en heb ik met meerdere kleuren in 1x gestempeld.
De vlieger komt van SH-19 en de zon van BM-01
De palmboom is ook van SH-19.

Op vakantie heb ik wat nagelzooi meegenomen omdat ik bang was dat ik ontwenningsverschijnselen zou krijgen ;-P
Ik ging dit jaar voor de eerste (en laatste) keer kamperen en had geen tafeltje meegenomen dus het was erg lastig. Omdat het erg warm was, was m'n nagellak ook erg stroperig.
Het eindresultaat was best redelijk geworden (dit betekent dat ik een echte survivaler ben, ik heb er alleen geen foto's van genomen.
Wel heeft m'n vriend een fotootje genomen van mij in actie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...