Pagina's

zondag 23 september 2012

BM-304

The challenge deze zondag bij Adventures in stamping was dat iemand anders de plate of afbeelding moest kiezen.
Dus m'n vriend kreeg de eer om te kiezen en hij koos de smiley plate van Bundle Monster. Ik was ervan overtuigd dat ik Pirates of the caribbean mocht maken maar helaas volgens hem zijn er zoveel van zulk soort mani's (nou ja, het woord mani's gebruikte hij niet hoor). Alsof de smileys weinig gedaan zijn, maar goed, hij mocht dus kiezen.
Ik had de plate denk ik anders toch niet snel gebruikt want een smiley hoort natuurlijk wel geel/zwart te zijn en dat zijn niet echt mijn kleuren :-)

De gele kleur is Kleancolor - Neon Yellow (absoluut geen neon!) en de zwart is Essence - Black is back.
Ik heb gestempeld met plate BM-304, Konad zwart en geel van Fab Ur Nails.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...