Pagina's

zondag 28 oktober 2012

SdP-C08

De challenge deze zondag in Adventures in stamping is dat je plate moest eindigen op de datum of maand waarin je bent geboren.
Ik koos een plate dat eindigt op een 8 omdat ik in augustus jarig ben.
Plate SdP-C08 is een oude plate, deze worden niet meer verkocht door Dashica Beautyshop. Veel van de afbeeldingen op deze oude plates staan ook op de W series. W217 is namelijk dezelfde als SdP-C08. De enige webshop die ik ken die ze verkoopt is deze: http://shop.annasnailart.ca/collections/image-plates/W-Series?page=2 Als iemand weet waar ze nog meer te koop zijn, hoor ik het graag!

Ik had China Glaze 'No plaine Jane' van de Bohemian collectie binnengekregen dus die moest ik meteen uitproberen. Ik vind het een hele gave kleur maar het is me helaas niet gelukt om de kleur goed op de foto te krijgen. Ik  heb gestempeld met een donkerblauwe kleur van Konad.



Eerder deze week had ik 'm ook al gedaan maar dan met O.P.I. Just spotted the lizard. Ik vind dat ook zo'n superkleurtje. Maar het lijkt bij mij (had ik al een keer eerder) dat na het stempelen en de topcoat het effect minder wordt.
Ik hoopte dat het effect versterkt werd door met groen te stempelen, maar dat vond ik tegenvallen. Ze hebben er niet lang opgezeten ;-)




2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...