Pagina's

zondag 11 november 2012

CH32 en Denis

De challenge deze zondag in Adventures in stamping was dat je vriend de basiskleur, stempelkleur en plate moest kiezen en misschien kreeg je hem nog wel zo gek om te laten stempelen.
M'n vriend was niet al te enthousiast, maar toen ik 'm zei dat ik het anders wel aan m'n vader of broertje zou vragen, wilde hij toch wel.

Om het hem wat makkelijker te maken heb ik hem m'n map met swatches gegeven. Ik heb lang nog niet al m'n plates geswatcht maar het waren er genoeg om uit te kiezen.
Uiteindelijk koos hij CH32, ik was er niet al te blij mee want die had ik nog niet zo lang geleden gebruikt. Nog minder blij was ik met de kleuren want hij wilde dat ik geel en zwart ging gebruiken en vooral dat geel is nou niet echt favoriet bij mij.
In het stempelen had hij niet zo'n zin en daar was ik al bang voor.

Toen ik met m'n mani wilde beginnen vroeg ik 'm nog heel lief of hij ook niet één nagel misschien wilde doen. En dat wilde hij, yesss :-)
En nu begint het leuke gedeelte. Hij hoefde geen uitleg zei hij.
Na een kloddertje op de plate gedaan te hebben ging hij er met de schraper overheen, het ging niet al te goed, dus nog maar een keer schrapen, hij dacht dat je beter de schraper bijna recht moet houden. Nadat hij erachter kwam dat de achterkant van de stempel niet werkte :-/ gebruikte hij de goede kant. Alleen zat er bijna niks op de stempel, ik zei dat hij te lang gewacht had. De volgende poging ging al veel beter en het beestje kwam zelfs goed op m'n nagel terecht!!
Het leek hem wel leuk om een klein beestje bij de mond te doen als spreekballonnetje. Na een paar keer schrapen en een half lege afbeelding raakte hij lichtelijk gefrustreerd, hij stempelde het toch waardoor er alleen maar een streepje te zien was. Ik heb hem toen maar even laten zien hoe snel je het moet doen. Hij kreeg het beestje zelfs over het mislukte streepje :-)

Na wat staren naar de plate zei hij dat hij zich afvroeg wat we (inderdaad....we) nog meer konden verzinnen.  Hij wist niks leuks en deed toen nog maar een beestje (jaja, nog een nagel)   :-)
De middelste nagels heeft Denis dus gedaan en ik vind echt dat hij de skills heeft!!


2 opmerkingen:

  1. Echt zo lol ik wil deze challenge ook doen maar me vriend was veel aan t werk dus steeds geen tijd. Maar mss doe ik m alsnog vd week hihi. Hij heeft wel eens vaker gestempelt (bij demos) dus kan t wel(plaats ik mss wel.foto van in AIS).Hij is geen metro man ofzo hihi (creme op zijn gezicht wilt ie niet ookal is zijn huid droog) Maar stempelen vind hij leuk voor mij en helpt wel vaker kiezen. Ik vind dat jouw bf het er ook goed heeft afgebracht hoor :) en geel staat je ook heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, wat leuk dat hij je wel eens helpt. Toch wel fijn als iemand je grote hobby steunt!
      Ik hoop dat je de challenge binnenkort ook nog kunt doen!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...