Pagina's

maandag 5 november 2012

Herfst

Jeeejjj, vandaag had ik de Holiday plates die ontworpen zijn door Bunny Nails binnen. Natuurlijk net na Halloween :-( maar er staan gelukkig nog leuke andere designs op. Ik had ze via Ebay besteld maar je kunt ze ook via Bunny Nails zelf bestellen. Ik heb spijt dat ik dat niet heb gedaan want ze heeft geen verzendkosten en nog een gave gratis plate http://bunnynails.ecrater.com/p/16279492/hd-holiday-plates-01-05

Ik had nog m'n ongeprobeerde lakje van Rimmel Metal Rush 'Gold save the queen'. Een hele mooie koper/goud/bruine kleur, ik vond het zo herfstachtig dat ik de boom van de holiday plates wilde gebruiken op plate HD01.

Ik heb ze eerst met zwart gestempeld. Daarna heb ik met een sponsje en acrylverf blaadjes gesponsd. Daarna heb ik de boom weer gestempeld zodat het effect beter werd. Met een zwarte striper heb ik nog wat effecten toegevoegd.
Toen ik net klaar was, was ik er niet zo blij mee. Na de clean-up werd het al wat beter; ik denk dat ik een beetje moet wennen aan de donkere kleuren; ik ben namelijk geen fan van de herfst en winter :-) Maar ik begin ze gelukkig steeds leuker te vinden!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...