Pagina's

zaterdag 24 november 2012

Sinterklaas op het dak

Helaas is er erg weinig voor nailart te vinden op sinterklaasgebied, helemaal als je slecht bent in freehand. Gelukkig is er een plate van Dashica met sint en piet!

Ik heb eerst m'n nagels gelakt met Rimmel Metal Rush - Royal Blue.
Met plate HD-07 (van Bunny Nails) en Fab Ur Nails gele stempellak heb ik de maan gestempeld.

De pieten op m'n pink en wijsvinger komen van SDP-93, ik heb ze iets hoger gestempeld en het dak doorgetrokken naar beneden en ingekleurd met een zwarte striper. De Sint komt ook van SdP-93 en daaronder heb ik crackle nagellak gedaan, net als bij het paard; die komt van Mash-42.


4 opmerkingen:

  1. Zo gaaf doordat ik all jou plates zie wil ik er steeds meer hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh echt super leuk :) En mooie maan ook (nu wil ik die plates nog meer hihih, is beter dan de kerstbal die ik voor een maan gebruik haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kerstbal vond ik wel een heel goed idee. Ik word echt gek van alle nieuwe plates, ik moet maar een stop inlassen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...