Pagina's

zondag 23 december 2012

Kleuren van je kerstdecoraties

De challenge deze zondag in A.I.S. was dat je dezelfde kleuren moest gebruiken als je kerstboom decoraties.
Erg fijn want nu kon ik tenminste roze, paars en rood gebruiken na al die groene en rode kerstkleurtjes.

Het kostte me veel moeite om iets leuks te verzinnen, kan ik eindelijk m'n favoriete kleuren gebruiken, heb ik geen inspiratie.
Ik zat te denken aan een marble of saran wraps, maar dat werd het ook niet.
Uiteindelijk besloot ik om het niet al te moeilijk te maken en de base roze maken en stempelen met rood en paars. Ik had eerst een roze gebruikt die donkerder bleek uit te vallen; omdat ik te lui was om het eraf te halen ben ik er met twee lagen van een lichtere kleur overheen gegaan, namelijk Gosh- Bubble Gum.
Ik heb gestempeld met plate MJ8 en Konad paars en een rode kleur van 2B (nr. 109)



En nog een fotootje van de boom.

Dit is wat de andere meiden hebben:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...