Pagina's

zondag 2 december 2012

Pietjes

Bij een wedstrijd van de lieve Diana had ik een prijs gewonnen waarbij ik onder andere zelfgemaakte waterdecals  mocht uitkiezen. Ik heb daar al eerder een nailart mee gemaakt van Jimi Hendrix maar ik wilde ook Zwarte Pietjes.

Op de een of andere manier wilden deze decals niet zo goed (de anderen van haar werkten perfect) dus ik denk dat het aan mij lag.
Ik had eerst m'n nagels gelakt met Catrice 'Lost in mud'. Het was al laat en ben naar bed gegaan, omdat m'n nagelriemen de laatste tijd zo droog zijn heb ik met handschoenen en handcreme geslapen, helaas was de lak blijkbaar nog niet goed droog waardoor de lak lelijk was geworden.
Ik ging er met een topcoat overheen waardoor alles er weer mooi uitzag, maar... ik denk dat hier het probleem ligt. De decals bleven niet plakken en dat kwam denk ik dus door de topcoat.
Op m'n andere hand ben ik er weer met een laagje van Catrice overheen gegaan en daar leken de decals het iets beter te doen maar helaas nog niet perfect.
Ik heb het toen maar een beetje met een topcoat proberen vast te maken maar er waren wel veel bobbels te zien.

Ik heb veel foto's gemaakt en gelukkig zat er één bij die er nog wel redelijk uitzag :-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...