Pagina's

dinsdag 15 januari 2013

Mash 43

Ik had nog wat ongebruikte lakjes waar ik benieuwd naar was.
Ik heb eerst gelakt met Essence LE Snow Jam - Lilac is my style. Daar ben ik overheen gegaan met een dun laagje glitterlak van Sally Hansen HD - Byte. In zonlicht zien ze er blauw uit en met gewoon licht meer roze-achtig.
Vervolgens heb ik gestempeld met Sally Hansen Insta Dry - Presto Pink; dat bleek echt een hele goede stempellak te zijn en plate Mash-43.


Gister en vandaag heeft het flink gesneeuwd hier, eigenlijk moet ik van mezelf winter/sneeuwnagels maken. Ik kan maar niks leuks verzinnen, wie weet gaat het me nog lukken maar ik heb een andere mani in m'n hoofd die ik heel graag eerst wil uitproberen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...