Pagina's

zondag 27 januari 2013

Tape and stamp

De challenge deze zondag in A.I.S. was 'tape and stamp'. En dat was niet makkelijk.

Ik heb eerst m'n nagels gelakt met  Miss Sporty nr. 380, deze had zeker wel drie (!) lagen nodig.
Vervolgens heb ik gestempeld met Essence wit en plate Big SdP-B.
Dit heb ik afgeplakt met striping tape en ik ben eroverheen gegaan met China Glaze - Urban Night.
Bij m'n duim merkte ik dat het slecht te zien was dus heb ik twee strookjes tape naast elkaar geplakt om de lijn wat breder te maken.

Ze hebben er niet langer dan twee uur opgezeten want ik vond ze niet heel geweldig :-)




Hier nog een foto voor de striping tape:

1 opmerking:

  1. Moet er zo om lachen had vrijdag één mani gedaangeen eens fotos gemaakt dochter zegt daar ga je toch niet heel het weekend mee lopen?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...