Pagina's

zondag 17 februari 2013

Crazy Neon

De challenge deze zondag in A.I.S. is 'crazy neon'.
Ik had het idee om m'n nagels met twee neonkleuren te lakken en met twee andere neonkleuren te stempelen. Helaas pakte de groene neon niet over de roze neon dus ik kon weer helemaal overnieuw beginnen.

Omdat ik toch een aparte basis wilde, besloot ik om een neonmarble te maken.
Hierna vond ik het erg moeilijk om een geschikte afbeelding te kiezen om te stempelen. Het kon niet te gedetailleerd zijn maar ik wilde wel een full nail design.
Uiteindelijk ben ik voor CH-52 gegaan en ik heb dit gestempeld met Kleancolor - Neon Purple.

Ik vond ze eerst een fail, maar ze zijn eigenlijk wel crazy en neon. Ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden, in ieder geval raar :-)
Het heeft er in ieder geval niet langer dan twee uur opgezeten, haha.


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...