Pagina's

zondag 10 maart 2013

SdP-76

Ik heb al een tijdje niet gepost.
Afgelopen week had ik het erg druk en ik heb al een paar keer gehad dat ik vroeg op de bank in slaap viel.
Ik heb zelfs bijna een week niks nieuws op m'n nagels gedaan (ik herken mezelf helemaal niet, help!)
De komende twee weken blijft nog even druk maar daarna komt er meer rust en hopelijk heb ik dan weer meer zin in m'n nagels.

Vorige week had ik niet meegedaan aan de sunday challenge van A.I.S. dus deze keer moest ik wel weer meedoen van mezelf. De challenge was niet al te moeilijk; namelijk een plate dat eindigt op een 6.

Afgelopen week hadden we een (heel kort) voorproefje van de lente, dus ik heb gekozen voor bloemen. Ik heb plate SdP-76 gebruikt. Ik heb hier verschillende kleuren opgedaan en een keer naar links en rechts geschraapt. De base is Essence  nr. 148 - Prom Berry; een hele mooie dieppaarse kleur.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...