Pagina's

zondag 26 mei 2013

Bikini

De challenge deze zondag in A.I.S. was dat je je moest inspireren op je nieuwe zomerjurk, schoenen, bikini enz. Aangezien het nog niet echt zomerweer is en het meeste van m'n geld opgaat aan nagellak dingen heb ik iets gekozen wat ik al had.

Paars en roze is mijn favoriete kleurencombinatie. Toen ik een bikini in die kleuren zag, moest ik 'm dan ook meteen hebben. Ik ben geen fan van dierenprints maar de kleuren maakten het goed.
Als roze basiskleur heb ik gelakt met China Glaze - Beach Cruise-R. Deze komt erg in de buurt van de bikinikleur (op de rechterfoto is dit iets beter te zien). Ik heb gestempeld met Konad paars en plate BM-223.
Ik heb de foto's 's avonds genomen dus de gelijkenis is minder goed te zien. Ik wilde eerst maar één hand doen voor de foto, maar ik vond ze best leuk dus heb ik al m'n nagels gedaan.


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...