Pagina's

zaterdag 15 juni 2013

70's

De challenge deze zondag in A.I.S. een mani geïnspireerd op de 70's.
Heel gaaf maar alleen erg moeilijk want ik had teveel ideeën.
M'n mani bestaat dan ook uit allemaal losse dingen die ik wilde doen. Ze kunnen eigenlijk ook wel door als 60's.

Het peaceteken van m'n pink heb ik gestempeld met plate QA7, ik heb het tegelijk met blauw en roze gestempeld, daarna heb ik het met groene lak op de stempel ingekleurd.
M'n ringvinger heb ik met saran wrap gemaakt (eerst groen, als deze droog is oranje eroverheen en over de natte lak met huishoudfolie zachtjes drukken). Daar heb ik overheen gestempeld met Essence plates.
De love afbeelding op m'n middelvinger komt van plate MJ 10, ik heb deze gestempeld met roze, groen en blauw. Op de stempel heb ik de letters ingekleurd. De blauwe afbeelding erboven komt van een Essence plate.
Op m'n wijsvinger heb ik gestempeld met roze, blauw en groen en plate MJ 13.


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...