Pagina's

zaterdag 1 juni 2013

Babyshower

Morgen ga ik naar de babyshower van m'n broertje en schoonzus. Daar hoort natuurlijk een passende nailart bij.
Ik hoop alleen dat ik nog wat weet te maken als hij echt geboren wordt. Ik heb al gevraagd voor een naam van vijf letters zodat het op m'n nagels past, maar daar wilden ze helaas niks over zeggen :-)

Toen ik hoorde dat ik tante werd had ik deze nagels gemaakt.

Nu weet ik dat het een jongetje wordt dus kon ik blauw gebruiken.
De base is O.P.I. - Alpine Snow.
De voetjes komen van SH03 en heb ik gestempeld met Konad lichtblauw.
De blokken en eendjes op m'n ringvinger komen van MJ 8 en heb ik als stamping decal ingekleurd.
M'n middelvinger komt van Big SdP-K en heb ik gestempeld met Konad lichtblauw.
Het baby'tje met de beer komt van MJ 16 en heb ik weer als stamping decal gemaakt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...