Pagina's

dinsdag 23 juli 2013

Pueen 23

De laatste tijd willen m'n mani's niet echt.
Ik wil binnenkort een zomer nailart maken en ik hoop echt dat de inspiratie weer een beetje terug gaat komen!

De challenge deze zondag in A.I.S. was je favoriete kleuren combi.
Voor mij is dat paars en roze. Ik had veel moeite om de juiste kleuren te zoeken want ik heb er heel veel van :-)
Ik zat te denken aan een saran wrap basis van twee kleuren roze en dan stempelen met paars. Vervolgens stond ik met m'n Kleancolor metallics in m'n handen en daarna met m'n holo's.
Het is het allemaal niet geworden en uiteindelijk is het vrij saai geworden :-(
Ik wilde het eigenlijk niet posten maar ook de minder leuke moeten online komen vind ik.

Ik heb sinds kort de eerste set van Pueen en ik vind 'm zo gaaf! Ik heb zelfs m'n nagels geknipt zodat die er beter op komt.
De base is China Glaze - Beach Cruise-R; ik heb gestempeld met Dashica Fuchsia en gestempeld met Pueen 23.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...