Pagina's

donderdag 25 juli 2013

Surfers

Volgens mij begin ik uit m'n stempeldipje te komen.
Ik heb de laatste tijd veel nieuwe lakjes en plates gekregen/gekocht.
Omdat ik alles meteen wil uitproberen, wist ik niet zo goed meer waar ik moest beginnen. Een luxe probleem dus en laat ik daar nou net van houden ;-)

Ik wilde strandnagels maken, ik wist niet goed wat, want ik heb veel afbeeldingen die ik kon gebruiken. Uiteindelijk koos ik voor één thema; namelijk surfen en zo kon ik meteen m'n nieuwe plate van Nailways gebruiken.

Als basis heb ik eerst m'n nagels met een hele lichte blauw gelakt. Toen dit droog was heb ik er met drie kleuren blauw wat druppels opgedaan en met een klein kwastje heb ik dit gemengd. (ik wilde eerst de zee marbelen, maar dit was makkelijker).

Voor het strand heb ik gesponsd met Catrice - Moulin rouge light; Etos nr.116 en Teeez - Melted copper.

Met witte acrylverf en een sponsje heb ik de golven gemaakt.

De surfers heb ik erop gestempeld met de plate van Nailways: Vive la Vie - Beach Baby.


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...