Pagina's

zaterdag 10 augustus 2013

Big SdP-O

De challenge deze zondag in A.I.S. was 'stempelen met meerdere kleuren tegelijk'.
Ik had nog niks in m'n hoofd en begon te lakken met Neon Pink van Kleancolor. Daar had ik al snel spijt van want ik wist niet goed met welke kleur ik eroverheen wilde stempelen.

Ik had laatst een neon oranje stempellak gekocht maar die is alleen goed te zien over wit.

Ik besloot toen om eerst witte stempellak te gebruiken en te schrapen en terwijl dat er nog opzat heb ik met neon oranje van Nailways en geel van FUN heen en weer geschraapt. Het neon oranje is bijna niet terug te zien maar ik vind het wel een mooie kleuren combi geworden.

M'n nagels zijn vrij lang voor mijn doen; ik wilde ze al eerder knippen zodat ik met de Pueen set kon stempelen (die zijn niet heel groot) maar ik vind zo lang ook wel weer mooi.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...