Pagina's

woensdag 28 augustus 2013

M'n eerste zandlakje

Afgelopen maandag was ik jarig. Ik zat nog te denken aan verjaardagsnagels maar op de een of andere manier kwam het er niet van. Misschien komt het wel omdat ik 30 ben geworden. Ik vind het maar niks; ik heb het idee dat ik me nu als de grote mensen moet gedragen en daar heb ik helemaal geen zin in :-)

Toen ik klaar was met deze mani kwam ik erachter dat ik allemaal spullen heb gebruikt die ik voor m'n verjaardag heb gekregen.
Voordat ik begon heb ik ze een beetje bijgevijld en gebufferd; met de spullen die ik van m'n vriend had gekregen.
De rode base heb ik van m'n moeder gekregen. De zwarte stempellak van m'n vader en de plate van m'n broertje en schoonzus :-)

De base is van Essence - 'Me & my lover' deze heeft een 'sprakle sand effect'. Dit is ook meteen m'n eerste zandlakje. Hij lakt erg fijn en voelde ook snel droog aan, totdat ik een blikje drinken wilde openmaken. Blijkbaar was die nog niet zo goed droog :-( Ik ben er toen toch maar met m'n topcoat van Poshé overheen gegaan, het zanderige effect werd wel iets minder maar het glittert de pan uit.
Vervolgens heb ik gestempeld met Kleancolor Black en plate SdP-8. Hierna ben ik nog een keer met een topcoat erover gegaan.



7 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...