Pagina's

zaterdag 14 september 2013

Purple Haze

De challenge deze week in A.I.S. is 'geïnspireerd op je favoriete liedje'.
M'n favoriete nummer is Voodoo Child van Jimi Hendrix maar ik kon niks leuks voor m'n nagels vinden dus is het Purple Haze geworden; een nummer die ik ook super vind.

Ik heb eerst m'n nagels zwart gelakt met Kleancolor black.
Ik wilde graag een keer de watercolor techniek uitproberen. Ik heb een paar stippen gezet met Gosh - Wild Lilac en er met een kwastje en aceton wat op zitten drukken. In deze tutorial van Mo Diddie zie je het beter.

Vervolgens heb ik vlammen gestempeld met plate CH-52 en verschillende kleuren roze/paars: Essence - Pink & Proud; Essie - Bond with whomever en Konad - paars.
Ik vind ze niet heel super en het is meer Purple Smoke dan Purple Haze geworden ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...