Pagina's

zaterdag 2 november 2013

Swirly

Ik wist vandaag nog niet goed wat ik met m'n nagels wilde maar ik had zin in een mooie base.
Ik begon met roze en daar deed ik een special effect topper overheen, deze was erg streperig dus deed ik er flakies overheen, dit was ook nog niet mooi dus maakte ik het mat. Helaas een big fail dus maar weer helemaal overnieuw begonnen.

Max Factor Fantasy Fire laat me nooit in de steek dus die werd het.
Ik begon eerst met een dieppaars/blauwe kleur van P2 die ik blijkbaar nog nooit gebruikt had want wat is dat een ongelooflijk mooie kleur!! Het is nr. 970 en heet Keep in touch.
Ik wist niet of Max Factor nog nodig was maar een dun laagje Fanatsy Fire maakte het helemaal alsof er een engeltje over geplast had.
Ik kan niet zonder nail art dus het werd goed zoeken wat ik kon stempelen zodat de kleur goed te zien bleef en welke stempelkleur het beste overkwam.
Het is de Princess Collection 13 plate van MoYou geworden. Ik wilde graag een koperkleur om mee te stempelen; ik wist niet meer dat ik 'm had maar Coffee to go is een hele mooie kleur van Teeez, die ook nog eens perfect stempelt!
Het eindresultaat laat zich niet graag fotograferen maar ik heb de beste foto gekozen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...