Pagina's

zondag 15 december 2013

Kaarsen

Ik heb eerst een saran wrap basis gemaakt. Eerst gelakt met groen; Catrice - King of greens, toen dit droog was ben ik eroverheen gegaan met rood van Paris Memories nr. 220, toen dit nog nat was heb ik met een stukje huishoudfolie er een paar keer op gedrukt.
Met gele acrylverf en een sponsje heb ik bovenaan wat geel gesponst.
De kaarsen komen van plate HD09, ik heb ze eerst op een siliconen matje gestempeld met wit en daarna zo precies mogelijk ingekleurd, net iets anders als de stamping decal techniek omdat ik hier de voorkant in heb gekleurd. Ik had dit ook op m'n nagels kunnen doen maar dit was wat makkelijker voor mij.

Helaas is nu wel goed te zien dat m'n ringvinger nagel een stuk langer is, haha.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...