Pagina's

woensdag 4 december 2013

Sinterklaas

Ik heb de afgelopen jaren aardig wat Sinterklaas nagels gemaakt dat ik het dit jaar lastig vond om met iets nieuws te komen. Er is weinig nail art (lees: stempels) hiervan te vinden en helaas ben ik te slecht in freehand.
Ik heb dit jaar weer printjes gebruikt die ik even in alcohol heb gelegd voor de afdruk. Dit jaar kwam ik erachter dat de nagellak ook belangrijk schijnt te zijn. Ik had al een topcoat erop gedaan en er kwam geen afdruk, ook op Essie - Blanc pakten ze niet. Uiteindelijk heb ik gelakt met Catrice - Snow Motion. Op m'n middelvinger heb ik een stamping decal van SdP-18 gemaakt. Pas toen ik 'm erop wilde plakken kwam ik er achter dat de P en de S in spiegelbeeld zouden zijn. Ik moest dus de 'lelijke'' kant gebruiken. Gelukkig had ik goed binnen de lijntjes gelakt :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...