Pagina's

vrijdag 31 januari 2014

Infinity Nails 14

Van de week heb ik wat testjes gedaan met stamping decals. Ik gebruik altijd een bakmat om op te stempelen want dat vind ik makkelijker inkleuren dan op de stempel.
Ik heb 7 verschillende topcoats gebruikt. Ik heb eerst geprobeerd te stempelen op de bakmat zonder topcoat eronder maar mijn acrylverf pakt dan niet goed omdat die op waterbasis is. Dus eerst een topcoat, dan stempelen vervolgens inkleuren met acrylverf en aan het eind weer een topcoat. Die laatste topcoat is erg belangrijk. Als je de decal eraf haalt, heb je topcoats die erg plakken en topcoats die helemaal droog zijn en omkrullen; met de laatste kun je helemaal niks. De topcoat van Essence die 'sealing topcoat' heet pakte bij mij het best. Hij bleef meteen goed plakken op m'n nagel en ik kon het makkelijk gladstrijken zodat er geen bubbels en kreukels kwamen. Nadat ik de decal goed geplaatst had en het overtollige met aceton had verwijderd heb ik pas topcoat eroverheen gedaan om 'm vast te plakken.
Ik ben hier zo blij mee want het was altijd zo'n gedoe om de decal goed te krijgen!

Ik heb decals gemaakt met plate Infinity Nails-14. Ik heb ze gestempeld met Kleancolor - Black en ingekleurd met acrylverf.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...