Pagina's

woensdag 8 januari 2014

Infinity Nails-41

Dashica Beautyshop heeft nieuwe plates en heten Infinity Nails. Er staan veel unieke designs op, ook plate vullende afbeeldingen waar MoYou mee begonnen is. Voor kerst had ik al 4 plates gekregen en vorige week had ik haar winactie gewonnen waarbij ik nog eens 4 plates mocht uitkiezen!! Erg moeilijk want ik vind de designs zo gaaf!!

Ik heb eerst gelakt met Only You - Holiday, wat te koop is bij Ici Paris XL. Het is een teal kleur en daar ben ik normaal niet zo'n fan van maar deze heeft een hele mooie shimmer in zich.
Ik heb gestempeld met plate Infinity-41. Op de plate heb ik Konad wit en Dashica Jade heen en weer gescrapet(?).
Uiteindelijk ben ik er nog met een matte topcoat van Miss Sporty overheen gegaan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...