Pagina's

zaterdag 11 januari 2014

Rock

Vanavond ga ik naar een concert van m'n grote held Julian Sas!!
Met de saran wrap techniek heb ik de base gemaakt. Eerst met een grijze kleur; Catrice-London's weather forecast en vervolgens Essie-Blanc.
De afbeeldingen op m'n pink, ringvinger en duim komen van MoYou-Roxy Collection 01.
De kleine gitaar op m'n middelvinger komt van Cheeky Jumbo 5 - Musical Nails en de afbeelding op m'n wijsvinger komt van FUN 1.

De letters waren lastig. Ik wilde het lettertype gebruiken dat ook op z'n cd's staat.
Ik heb de naam uitgeprint en in een 'zip lock' zakje gedaan. Nadat ik topcoat op het zakje had gedaan ben ik de letters gaan overtrekken. Eerst met een pen maar nadat ik er met topcoat overheen ging vervaagden de letters. Omdat ik geen stripers heb die dun genoeg zijn heb ik het uiteindelijk met acrylverf gedaan en een heel dun kwastje. Wel een stuk lastiger maar gelukt! Ik ga dus snel op zoek naar een dunne nail art pen.


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...