Pagina's

zaterdag 1 februari 2014

Dance Legend Termo Trio no. 01

Toen ik bij Dance Legend twee multichromes wilde bestellen, kwam ik ook deze thermo lak tegen. Ik heb al een aantal thermo lakken die best goed werken maar deze heeft drie kleuren in zich, dus die moest ik hebben!
Het is een vrij groot flesje en meteen tijdens het aanbrengen was het kleurverschil al te zien! Ik heb twee lagen gebruikt. Hij droogde niet overal even mooi op maar na m'n topcoat zag alles er weer glad uit.
Ik ben verliefd op deze lak!


2 opmerkingen:

  1. Waar heb je deze geweldige kleur gekocht. Groetjes leontien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het van hun eigen site besteld in Rusland.
      http://www.dance-legend.com/en/

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...